Team Members — Сімейна школа «АІСТ»
Home > Team Members

Казьмірук Ігор Йосипович

Директор-розпорядник. Учитель хімії

Учитель вищої категорії, старший учитель.

Закінчив Чернівецький державний університет.

Почав викладати в 1984 році.

У АІСТі з жовтня 1991 року.

Від редактора сайту: Директор-розпорядник школи "АІСТ". Учитель хімії. Автор багатьох традицій школи. Незмінний ведучий шкільних свят. Натхненник і співавтор більшості творчих проектів і починань. Бард, поет, актор і сценарист. Творчість, фантазія і прекрасне почуття гумору Ігоря Йосиповича Казьмірука вже багато років робить нашу школу кращою і наповнює її посмішками дітей, вчителів та батьків!

З відгуків випускників: Ігоря Йосиповича обожнює вся школа, кожен учень, кожен вчитель і кожен батько! Всіх вражає його багатогранність і те, як творчо він підходить до всього, за що береться, а береться він за все: від спорудження своїми руками будиночка для дитячого майданчика до викладання хімії, від роботи з документами до постановки спектаклів. Коли він веде свято, його всі слухають з усмішками, це завжди так було! Ще пам'ятаю смішний випадок: колись, давним-давно, Ігорю Йосиповичу довелося чергувати в школі ночами, і він писав свої записи в журналі нічних чергових у віршах, а ми вранці поспішали до школи раніше і гуртом читали ці вірші вголос! Хімія – дуже складний предмет, але в устах Ігоря Йосиповича вона ставала приємною і цілком зрозумілою, хоча б тому, що його завжди приємно слухати і ми намагалися вчити і робити домашні завдання, тому що ніхто не хотів його засмучувати. Чудовий стимул!

Кандаурова Ірина Михайлівна

заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель математики

Освіта: Вища, закінчила Вінницький державний педагогічний інститут ім.. М.Островського, 1990 р.

Категорія: вища

Звання: «вчитель-методист»

Стаж роботи: з 1990 року – вчитель математики, з 1993 року – заступник директора. В «АІСТІ» працюю з 2016 року.

Життєве кредо: «Бути людиною в усьому і завжди. Достойна людина не та, в якої немає недоліків, а та, у якої є гідність».

Педагогічне кредо: «Вчити – означає вести до успіху»

Учитись важко, а учить ще важче,

Але не мусиш зупинятись ти.

Як учням віддаси усе найкраще,

То й сам сягнеш нової висоти

(М.Сингаївський)

Девіз: Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром. (Конфуцій)

Хобі та інтереси:

У моєму житті ситуація, яка стосується хобі та інтересів, склалася так, що з самого дитинства я знаходила собі нові інтереси до душі, одні з них були швидкоплинні, інші розтягнулись на все життя.

Мріяла бути лікарем (як мама), вчителем (як дідусь), артисткою (танцювала в ансамблі народного танцю, співала в шкільному хорі, займалась в театральному гуртку). Всі ці мрії об’єднались і я стала ВЧИТЕЛЕМ. Мала практику керівника театрального гуртка та гуртка для активних учасників учнівського самоврядування «Лідер».

Ціную: творчість, неординарність, креативність, доброту, відвертість, справедливість, щирість.

Люблю: подорожі, активний відпочинок, працювати і створювати навколо себе затишну і гармонійну атмосферу, допомагати всім, хто потребує допомоги, куховарити, виховувати онуків.

 Тищук Віра Іванівна

Заступник директора

Учитель української мови та літератури за освітою. Закінчила Вінницький державний педагогічний університет.

Учитель першої категорії.

Почала викладати в 1997 році, в АІСТі з 2002 року.

Від редактора сайту: Віра Іванівна героїчно взяла на себе величезну і складну задачу - роботу з документами, і виконує її з філігранною точністю і бездоганною грамотністю, гідною захоплення. Віра Іванівна - прекрасна актриса, регулярно бере участь у постановках шкільного театру.

Стрельбіцька Оксана Анатоліївна

Учитель російської мови та світової літератури

Учитель вищої категорії,  учитель-методист.

Закінчила Вінницький державний педагогічний інститут, почала викладати в 1990 році.

У АІСТі з 1992 року.

Педагогічне кредо: Спочатку люби, потім учи (Я. Корчак).

Від редактора сайту: Оксана Анатоліївна – один з натхненників і організаторів регулярного Пушкінського проекту. Щоранку перед початком занять веде духовний спів, факультативно проводить уроки культурології, прекрасний класний керівник (вела випускників з першого класу), основоположник інтегрованих курсів у школі, аналітик. Володіє безцінним даром миротворця.

З відгуків випускників: "Оксана Анатоліївна здатна захопити своїм предметом навіть найбільш далекого від літератури технаря. За багато років навчання вона жодного разу не повторювалася, до кожного твору, кожної теми, кожної історичної епохи ми підходили по-новому, особливо і дуже своєрідно. Її метою було занурити нас в культуру, просочити нею, а не просто змусити прочитати необхідний програмою список творів. Вона показувала нам архітектуру і костюми тієї епохи, про яку йшла мова у творі, провокувала пристрасні суперечки, які настільки нас захоплювали, що ми не чули дзвінка на перерву. Пам'ятаю, як ми писали віршовані стилізації та вживалися в ролі поетів Срібного віку, а в якості заліку робили театральну імпровізацію в стилі читання віршів у арт-кафе. Було здорово!"

Сидоренко Олена Володимирівна

Вчитель російської мови і літератури

Учитель вищої категорії.

Закінчила Вінницький державний педагогічний інститут.

Викладає з 1993 року.

У АСІТі з 1994 року.

Педагогічне кредоУ кожній людині є сонце, тільки не треба його гасити!

Від редактора сайту: Олена Володимирівна – досвідчений фахівець, улюблений дітьми класний керівник, чудово знаходить спільну мову зі старшокласниками, вміє зацікавити їх читанням, для цього підбирає найбільш цікаві матеріали і види роботи, організовує оригінальні позакласні заходи. Прекрасна актриса. Зі своїми класами традиційно багато подорожує.

Зайцева Антоніна Федорівна

Учитель музикування

Учитель вищої категорії.

Випускниця Мінського педагогічного інституту.

Викладає з 1985 року. В "АІСТі" з 1999 року.

Від редактора сайту: Антоніну Федорівну вибрав собі в учні Лев В'ячеславович Виноградов - професійний музикант, музичний педагог, психолог, автор унікальної системи музичного виховання дітей (від 0 до 18 років) та їх батьків, в якій елементарне музикування поєднується з рухом. Антоніна Федорівна обладнала в школі музичну кімнату, виховала багато поколінь АІСТят-музикантів. Регулярно проводить у школі музичні вітальні, на яких діти грають і співають, як сольно, так і в ансамблях. Вже традиційно у кожне аістине свято вплетені музичні номериЗавдяки Антоніні Федорівні музика підкорила всіх від малого до великого, навіть дворічні малюки грають прості композиції на флейтах і вміло відбивають ритм на барабанах.

З відгуків батьків: Антоніна Федорівна обожнює те, чим займається, і робить це високопрофесійно! У тому, як вона викладає є спокійна впевненість, підкріплена багатьма роками успішного досвіду роботи за системою Л. Виноградова. Ця незвичайна методика допомагає Антоніні Федорівні навчити не тільки дітей, а й батьків. Я свого часу закінчила класичну музичну школу, і мене особливо радує, що моя дитина вчиться розуміти і відчувати музику, розвиває слух і відчуття ритму, без болісних щоденних рутинних занять сольфеджіо та іншої теорії.

 Девдера Ярослав Михайлович

Учитель початкових класів

Випускник ВДПУ Факультету підготовки вчителів початкових класів. В АІСТі з 2007 року.

Від редактора сайту: Ярослав Михайлович хороший вчитель, якого люблять і діти і батьки. Автор щоденника життя школи. Чудовий актор, співак, режисер студії "АнІмаСТик", роботи якої представлені на каналі школи в Youtube. Залюблений в поезію, в українську мову та літературу, в музику.

Пряма мова: Мій шлях в АІСТі почався із занурення "Україна - серце Європи", я провів його в першому класі у Валентини Петрівни Мельничук. Наступного року цей клас став моїм першим другим класом. Чому АІСТ? Тому що це - Альтернатива, Ініціатива, Спорт і, звичайно ж, Творчість!

Педагогічне кредо: "... в дітей учусь любові до життя..." (слова з пісні "Мій Журавель" М. В. Девдери)

Кіндзерська Ася Михайлівна

Вихователь Центру розвитку дитини

Випускниця Вінницького державного педагогічного університету імені М.Коцюбинського

Викладає з 1998 року, в АІСТі працює з 1999 року.

Педагогічне кредо: Дитина в першу чергу потребує любові та прийняття.

Від редактора сайту: Ася Михайлівна Кіндзерська – досвідчений фахівець , Монтессорі-педагог. З її допомогою в школі з'явилася зона Монтессорі для тодлерів (дітей до 2 років).

З відгуків батьків: Ася Михайлівна – прекрасний вихователь, уважний і вражаюче терплячий педагог. Мене захоплює її непохитна віра в краще в дитині – в моїй маленькій непосиді вона примудряється знайти достатньо прагнення до порядку і працездатності. Ася Михайлівна – надзвичайно творча людина і чудова майстриня. З її допомогою дітки роблять дивовижні творчі роботи, за які я б навіть не наважилась взятись. Ася Михайлівна сповнена любові до дітей, я не уявляю собі ситуацію, в якій вона могла б підвищити голос або проявити роздратування. При цьому їй вдається займатися моральним вихованням: без осуду, просто пояснюючи дітям, що добре, а що погано. І вони чують і вбирають, самі пропонують рішення! Вона спонукає їх мислити і діяти в правильному напрямку. Це прекрасно! Я розумію, що спілкування з Асею Михайлівною заповнює прогалини , які я, як мати, не встигаю або не вмію закрити самостійно, це велика допомога!

Радомирська Олена Леонідівна

Учитель початкових класів

Учитель вищої категорії.

Закінчила Вінницький державний педагогічний інститут ім. Островського. Працює в АІСТі з 1994 року.

Від редактора сайту: Автор навчальних посібників для молодших класів. Навчалася викладати за системою Марії Монтессорі у Елізабет ван Сантен (Нідерланди, Гаага) і Олени Хілтунен (Росія, Москва), викладачів Київського ценру Монтессорі- педагогіки. Прослухала курс лекцій Л.Виноградова "Елементарне музикування". Мати двох АІСТят. Улюблений дітками класний керівник.

Пряма мова: Для мене АІСТ - це життя, динаміка, постійний розвиток і самовдосконалення. " АІСТ " - це школа, де мені і моїм дітям затишно. " АІСТ " - це справжнє життя, а не нудна робота "заради галочки". Головне, що я усвідомила під час роботи в АІСТі - необхідність безперервної самоосвіти. Своїм наставником я вважаю Надію Семенівну Вітковську. Я ціную АІСТ за співпрацю з педагогами і психологами найвищого рівня, активну участь сім'ї у житті школи, постійний педагогічний пошук, за щирість і людяність.

Педагогічне кредо: Педагогіка - складний комплекс науки, мистецтва і ремесла, що передбачає постійний рух і розвиток педагога.

З відгуків батьків: Олена Леонідівна - ідеальна вчителька молодших класів, її чарівність і невгамовна енергія надихають дітей на справжні подвиги! За 4 роки навчання вона жодного разу не повторилась, не втомлювалася дивувати нас незвичайними проектами, зануреннями, дивовижно теплими святами, виставами та виступами, під час яких ми могли справедливо пишатися нашими дітьми. З того, що перше згадалося - серія прогулянок по місту, після яких діти розповідали захлинаючись такі деталі та цікаві факти, про які батьки, все життя проживши в цьому місті, навіть не здогадувались. Ще мене завжди вражало, як вона відчуває дітей, як іде за їх інтересом, а не нав'язує їм власний. Наприклад, коли вони захопилися всякими морськими романтичними темами, їм тут же було запропоновано дізнатися докладніше, що таке маяки, як вони працюють, хто їх винайшов і навіть як їх використовували пірати. Всю цю інформацію дитина принесла додому разом з малюнком, на якому сама зобразила маяк!

Мартинюк Ірина Борисівна

Вчитель початкових класів. Волонтер

Випускниця Вінницького державного педагогічного інституту.

Викладає з 1981 року, в АІСТі - з 1994.

Від редактора сайту: Учитель першої категорії. Захоплювалася " зануреннями" в історичні епохи. Ініціатор і один із перших організаторів загальношкільного творчого проекту "Пушкінський ліцей". Мати трьох АІСТят і вже навіть бабуся маленького АІСТятка. Улюблений дітками класний керівник.

Пряма мова: "Чому "АІСТ"? Тому, що покликала Надія Семенівна Вітковська. Спочатку в "нулевочку", а потім в 1-й клас. Розирнулася. Мамо рідна! Тут можна займатися з дітьми тим, що сама любиш: історією, книжками, поезією, театром, творами. Приємно ділитися своїми відкриттями. При цьому всі навколо допомагають, підтримують. Працює команда. Чудово! Кожна людина в "АІСТі" - особистість. У кожного є чому повчитися"

Педагогічне кредо: Цікаво вчити, цікаво вчитися.

З відгуків батьків: Ірина Борисівна - дивовижний вчитель, вона не тільки дуже творчо підходить до роботи з дітьми, а й продумує кожну деталь, кожну дрібницю робить з любов'ю, дуже якісно і з великим смаком. На кожному святі нас обов'язково чекає сюрприз ручної роботи від Ірини Борисівни - "корона " з квіткою хризантеми на святі осені, пряниковий будиночок на Різдво і т.д. Ірина Борисівна - майстер спостереження, вона відчуває настрій дітей, їх прагнення й інтереси, робить висновки. Її захопленість допомагає і нам, батькам, хоч трохи зануритися в те, у що вона разом з нашими дітьми пірнає цілком і повністю!

Із спогадів Марії Мельничук, випускниці 2005 року

Ірина Борисівна

В АІСТ я перейшла вчитися після другого класу, перші два роки я провчилася у звичайній школі. На мене справило величезне враження те, як Ірина Борисівна спілкується з класом. Не так як в попередній школі, вчитель — ніби військовий генерал з підлеглими солдатами, а як друга мама. На нас ніколи не кричали, нас не цькували, нам часто посміхалися, з нами грали на перервах і придумували усілякі цікавинки. Наприклад, з другого поверху на перший ми могли запросто з’їжджати по перилах у присутності вчителя. Запам’яталося, як у перші дні весни ми ліпили з тіста маленьких веснянок — пташечок, прикрашали їх родзинками, потім на шкільній кухні їх для нас випекли і ми пішли з ними на вулицю співати веснянки, гуляти і фотографуватися.

 

Буйна Ольга Ігорівна

Учитель біології та екології

   Учитель біології та екології

  У 2015 році закінчила Вінницьий державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського.

З 2015 року аспірант кафедри біології за спеціальністю фізіологія рослин. Автор 16 друкованих праць. Тема дисертаційного дослідження: «Регуляція морфогенезу та продуктивності томатів за допомогою антигіберелінових препаратів з різним механізмом дії».

В АІСТІ з 2015 року.

Чому я стала вчителем?

В дитинстві, граючись у школу, мріяла стати вчителем. Коли приходила зі школи,  садовила свою молодшу сестру за стіл, брала крейду і починала писати,  використовуючи замість дошки шафу для одягу  (мамі це дуже не подобалось).  Потім брала червону ручку і перевіряла домашнє завдання.  Іра була моєю першою ученицею (і єдиною на той час).  Я в усьому хотіла бути схожою на свою першу вчительку. Стояла, як вона, біля дошки, дивилася, як вона, пояснювала і навіть робила зауваження, теж  як вона.

Життєве кредо: Невдача - це просто можливість почати все знову, але вже більш мудро (Генрі Форд).

Педагогічне кредо: Вимогливість до учнів тільки у поєднанні з повагою до їхньої особистості.

Хобі та інтереси:

Люблю читати і готувати десерти.

Подобається працювати над своїм дослідженням. Спостерігати за ростом рослин, працювати з мікроскопом , досліджувати  як впливають на них ті чи інші препарати, що відбувається з їхніми клітинами та хімічним складом.

Ціную: Справедливість, свободу, доброту, щирість, творчість, працю.

Люблю:  проводити час зі своєю родиною та друзями, подорожувати з палатками.

Дерен Андрій Віталійович

Учитель фізики та астрономії

Учитель фізики та астрономії.

Закінчив Вінницький державний педагогічний університет. Вчитель ІІ категорії. Педагогічний стаж в цілому 7 років. В АІСТі працює 5 років.

 

На роботу в АІСТі у Андрія Віталійовича погляд такий: цікаво працювати в сімейній атмосфері

Життєве кредо: радіти кожному дню

Педагогічне кредо: викладати матеріал цікаво та доступно

Девіз: завжди вдосконалюватись

 

 Ціную: цілеспрямованість, волю, творчість

Люблю: відпочинок, спорт, науку.

Нідзельска Ольга Сергіївна

Учитель початкових класів

Учитель початкових класів.

Закінчила Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж.

Продовжує освіту в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

В АІСТі працює з вересня 2016 р.

 

 Пряма мова: - Професія вчителя одна з найшанованіших, найпочесніших та найвідповідальніших. Можна сказати, що вчитель створює майбутнє країни, тому що від його праці багато в чому залежить різнобічність розвитку знань молодого покоління, його переконання, світогляд, моральні якості. Педагогічна діяльність вимагає особливого покликання. Я відчула таке покликання у собі, тому й обрала цю професію.

Життєве кредо: «Мети досягає той, хто її прагне»

Педагогічне кредо: «Знай, люби, розумій, поважай! Тільки той може бути вчителем, хто має добре серце і душу».

Девіз:     Візьми усмішку і подаруй її тому, хто її потребує.

 

 Ціную людей, які в будь-який момент готові подати руку допомоги.

Люблю подорожувати, пізнавати щось нове, танцювати, займатися рукоділлям.

Пилипчук Сергій Михайлович

Старший адміністратор

Старший адміністратор

Закінчив Вінницький державний педагогічний інститут. За освітою – вчитель української мови та літератури

Педагогічний стаж в цілому – 35 років

В АІСТі – 4 роки

 

Пряма мова

Чому АІСТ? Тому що  це Асоціація Інтерактивних, Стабільних, Творчих учителів.

Життєве кредо: «Завжди»

Педагогічне кредо: «Розумій дітей»

Девіз: Радій прожитому дню

Хобі та інтереси: футбол і футбол

Ціную людяність і порядність

Люблю життя, яким воно є.

 

 Від редактора сайту: Обовязками старшого адміністратора Сергій Михайлович не обмежується. Він завжди радий допомогти та завжди у центрі подій школи. Ми відчуваємо його надійне плече

Федорук Юлія Григорівна

Учитель історії

Юлія Григорівна - випускниця ВДПУ, з 2010 року викладає у АІСТі історію та право.

Від редактора сайту: Турботливий та креативний класний керівник. Юлія Григорівна - прекрасний командний гравець, завжди готова підтримати та допомогти.

Відгуки батьків: «Юлія Григорівна вміє поєднувати довірливий індивідуальний підхід  з необхідною стійкістю характеру. Точно скажу, як мама підлітка, що з дітьми в середній школі дуже непросто, необхідно шукати підхід до кожного, бути уважним до дитини і її внутрішнього стану, їй це вдається!»

Ткаченко Олена Віталіївна

Вчитель початкових класів

Вчитель початкових класів, вчитель першої категорії, випускниця ВДПУ, викладає з 1989 року.

Від редактора сайту: Прекрасна рукодільниця, знавець народних традицій, чудова акторка, невтомна і винахідлива класна мама.

Відгуки батьків: «Олена Віталіївна мені на власному прикладі показала, що не потрібно говорити голосно, аби тебе почули, а тихо-тихо, і підбирати правильні слова! Спілкуючись з дітьми, вона ніколи не підвищує голос, а робить це стримано і з великою повагою».

Рощинська Наталія Юріївна

Учитель початкових класів

Вчитель початкових класів. Вчитель вищої категорії. Викладає з 1994 року.

Від редактора сайту:  Неперевершений класний керівник, учениця Надії Семенівни Вітковської, втілює та вдосконалює її методи виразного читання, дитячого театру. Творча і відповідальна, кожний свій проект робить на найвищому рівні, продумуючи кожну деталь!

Відгуки батьків: «Наталя Юріївна допомагає діткам зрозуміти і відчути красу в усьому: в порі року, в квіточці проліска, в слові, в кольорі, в справі, якою вони займаються. Вона допомагає їм рости щасливими людьми, адже щасливі люди - це люди вдячні, вдячні і радісні. Вони радітимуть і дякуватимуть Богу, пророді і долі за все прекрасне, що їм дано. Хіба це не щастя?! Це дуже цінно та важливо. Адже в першу чергу ми хочемо бачити своїх дітей щасливими, все інше має другорядну роль».

Цирульник Сергій Михайлович

Учитель інформатики

Сергій Михайлович закінчив Вінницький технікум електронних приладів, Вінницький державний технічний університет.

Виклад вищої категорії, має педагогічне звання «Викладач-методист», Відмінник освіти України, кандидат технічних наук, доцент кафедри обчислювальної техніки Вінницького державного технічного університету, завідуючий кафедри «Радіотехніка» Вінницького технічного коледжу. Автор понад 80 наукових публікацій.

Голова оргкомітету Всеукраїнської олімпіади з радіоелектроніки

Педагогічний стаж в цілому – 23 роки

В АІСТі – з 2003 року.

Від редактора сайту:

У своїй області С.М. професіонал найвищого класу. Для нас він - незаперечний авторитет в області комп'ютерної техніки. Ми впевнені, що завдяки йому наш комп'ютерний клас в надійних руках

Сергій Михайлович працює за авторською методикою викладання інформатики. Цей досвідчений викладач користуєтсья великим авторитетом у дітей та вчителів АІСТа, його стриманість, конструктивність, м’яке почуття гумору привертають і учнів, і колег.

Нас поєднують не тільки 15 років співпраці, а ще навчання в АІСТі його молодшого сина Максима.

Пряма мова:

Життєве кредо: Інновації не можуть пройти крізь мене

Педагогічне кредо: Роби трохи більше, ніж робиш щоденно, і результат збільшиться в багато разів. Мовою цифр це виглядає так:

(1,01)365=37,8

(0,99)365=0,03

Ціную: відповідальних, цілеспрямованих; тих, хто постійно вдосконалює свій професійний рівень

Люблю: техніку та технології

Степанчук Юлія Миколаївна

Вчитель історії

Вчитель історії та права, вчитель вищої категорії, викладає з 1999 року.

Від редактора сайту: Юлія Миколаївна викладає історію яскраво, різноманітно і дуже захоплююче. Часто її заліки перетворюються в інтелектуальні ігри та вікторини. Неперевершена актриса. Мама двох аістят.

Відгуки батьків: «Юлія Миколаївна - самий харизматичний учитель, якого нам подарувала доля! Мій син просто в захваті від неї, хоча вона не спускає йому з рук лінь і неуважність. А це теж дуже добре! Я знаю, що діти весь її урок уважні і зацікавлені, адже Юлія Миколаївна не просто веде урок, вона виступає, наче актриса, немов ведуча! Це, безумовно, втомлює, але вона себе не шкодує. Вона дійсно любить свій предмет, історія на її уроках ніколи не буває нудною та нецікавою!»

Із спогадів Марії Мельничук, випускниці 2005 року

Юля Миколаївна Степанчук

В 9-10 класі весь наш клас обожнював уроки історії! Просто Юля Миколаївна Степанчук розповідала якісь неймовірно цікаві історії про події минулого і ми сиділи з відкритими ротами. В часи Помаранчевої революції ми обговорювали на уроках історії все, що робиться в країні не як учні, а як дорослі люди, яких турбує те, що коїться в країні. Про радянські реалії вона розповідала нам на прикладах свого дитинства. Юля Миколаївна завжди давала нам відчути себе рівними дорослими, зацікавлювала, про всі історичні події минулого розповідала як про щось дивовижне. 70% учнів нашого класу вибрали історію як один з випускних екзаменів, тому що всі вчили її з насолодою і обожнювали Юлю, тому ще раз побачитись з нею на екзамені ми були тільки раді))

Пряженцева Тамара Валеріївна

Вихователь-методист Центру розвитку дитини

Закінчила Вінницький державний педагогічний інститут.

В АІСТі з 1993 року.

Від редактора сайту: Виконавчий директор Центру розвитку дитини. Дипломований Монтессорі- педагог. Одна із засновників Стартової школи, яка пізніше трансформувалася в Центр розвитку дитини, а також Клубу раннього розвитку для дітей віком від 1,5 роки (тодлерів). Автор нових Монтессорі-матеріалів, наставник молодих колег. Активний учасник багатьох міжнародних та вітчизняних конференцій з Монтессорі-педагогіки.

Пряма мова: Головне в роботі з дітьми - віра в кожну дитину. Вчити - це вселяти надію.

Педагогічне кредо: "Ти можеш! " - повинен підтримувати учитель. "Він може! " - повинен нагадувати колектив. "Я можу!" - повинна повірити в себе дитина (В.Ф. Шаталов).

 

Чухась Алла Михайлівна

Учитель англійської мови

Закінчила Київський державний університет ім. Т. Шевченка, 1986; Київський лінгвістичний університет, 1996.

Учитель англійської мови. Учитель I категорії. Викладає з 1986 року, в АІСТі з 1991.

Хобі:  сучасна література, особливо  українська;  ВВС-телебачення, ВВС-радіо, велосипед, плавання, лижі

Кредо: Пошук гармонії.

«Існує достатньо світла для тих, хто хоче бачити, і достатньо темряви для тих, хто не хоче». Блез Паскаль

 

Пряма мова: Школа АІСТ вразила мене високим рівнем загальної культури педагогів, толерантністю та людяністю стосунків між колегами, а також добрим відношенням до дітей, повагою до них. В АІСТі вміють щиро радіти успіхам інших, ділитися власними творчими знахідками і не зупинятися на досягнутому.

Відгуки батьків: «Алла Михайлівна - дуже неординарна особистість. Її слова, пісні, фільми і навіть танці на уроках не залишають дітей байдужими в першу чергу тому, що вони завжди сучасні та актуальні, вона дійсно знає, чим живуть і дихають діти саме в цьому році, в цьому місяці, вона живе їх життям! Вона щиро любить англійську мову, школу АІСТ та дітей, яких навчає».

Петруняк Інна Михайлівна

Учитель математики

Випускниця ВДПУ.

Викладає з 1990 року, в АІСТі з 2008.

Від редактора сайту: Вчить дітей не боятися математики. Розробила курс "Логіка" для Центру розвитку дитини. Чудовий організатор, голова методичного об'єднання класних керівників.

Пряма мова: У АІСТі ціную можливість бачити в дитині особистість, а не середньостатистичного учня.

Педагогічне кредо: Щоб уникнути помилок, необхідно отримувати досвід. Щоб отримувати досвід, необхідно робити помилки. Будь майстром, поетом, художником у справі, яку робиш.

Ткачук Катерина Григорівна

Учитель української мови та літератури

Випускниця Вінницького державного педагогічного інстититуту.

Педагогічний стаж - 16 років.

В АІСТі з 2003 року.

Від редактора сайту:  Свої перші десять років в АІСТі  Катерина Григорівна працювала вихователем Центру розвитку дитини.  На базі набутого досвіду створила нові Монтессорі-матеріали. Є автором  програми з розвитку мовлення.

З 2007 року працювала з тодлерами (дітьми до 3 років) разом з батьками.

Матуся трьох АІСТят.

З 2013 року викладає українську мову та літературу. Має ІІ категорію.

Пряма мова:

Чому обрала учительство?  Бо це змога знову і знову проживати дитинство.

Чому АІСТ? Ми обрали цю школу всією сім’єю. Це мій дім, де мої  троє дітей прожили і проживають досі своє наповнене, змістовне, безпечне і затишне дитинство. "АІСТ" для мене -  місце творчості, пошуку, щирості і спіпраці.

Життєве кредо: "Я не люблю нещасних. Я щаслива. Моя свобода завжди при мені". Ліна Костенко.

Педагогічне кредо: "Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом". Ліна Костенко

Люблю вирощувати квіти і готувати десерти.

Із відгуків батьків: Катерина Григорівна улюблена дітьми, це її дар і талант. Коли ми адаптувались до садочка, доня, звичайно ж, не хотіла розлучатись із мамою, було складно. Яким би прекрасним не був АІСТ, дітям завжди потрібна мама, із цим нічого не вдієш. Катерина Григорівна допомогла нам подолати адаптаційний період. Їй вдалось встановити емоційний зв’язок з дитиною, вибудувати із нею глибокі особистісні стосунки, акцентувати увагу донечки на тому, що вона йде в гості саме до неї, до Катерини Григорівни, а не просто в якусь загальну дитячу кімнату. Катерина Григорівна також прекрасно може знайти контакт із батьками – іноді похвалить, інколи м’яко і дуже тактовно натякне, над чим варто було б попрацювати вдома.

Безносюк Оксана Василівна

Учитель праці

Закінчила Вінницький державний педагогічний інститут.

За освітою - вчитель фізики та математики. Вчитель І категорії. Отримала звання "Відмінник освіти України".

Загальний педагогічний стаж 26 років.

В школі АІСТ працює з 2013 року.

Від редактора сайту:

Уроки праці від Оксани Василівни Безносюк незмінно винахідливі і різноманітні, діти мають можливість спробувати різні декоративні техніки: карбування, декупаж, батик, вітраж... Дуже велика увага приділяється ефективності, кожен проект повинен давати відчутний результат, який можна побачити, помацати і, що важливо, подарувати.

Пряма мова:

Більше 25 років я – член вінницького міського клубу «Рукодільниця»

5 років тому до мене  звернулась Інна Михайлівна Петруняк по допомогу: знайти для школи АІСТ вчителя праці. І я запропонувала… себе.

Мені, за освітою математику,  було не страшно так різко  змінити предмет викладання. В той момент, правда,  здалося, що  з математикою та фізикою попрощалась остаточно.  Але, попрацювавши в АІСТі декілька років, зрозуміла, що у праці математики і фізики більше, ніж думалось.

Зараз я кохаюся у своїй роботі. Працювати з задоволенням -  в наш час мало хто може собі це дозволити.

Мрію, щоб наш предмет викладання звучав так: вчитель творчості.

Життєве кредо: Все, що діється - на краще.

Педагогічне кредо: Навчання має бути цікавим та вмотивованим.

Люблю щирість у всіх її проявах.

Люблю життя у всіх його проявах.

 

Язикова Тетяна Павлівна

Заступник голови Ради засновників школи

Тетяна Павлівна має дві вищі освіти – економічну і психологічну. В АІСТі з 1990 року.

Від редактора сайту: Тетяна Павлівна – одна із засновників школи, 22 роки  була заступником голови Опікунської ради. На даний момент Тетяна Павлівна на пенсії, але продовжує активно брати участь у житті школи. Працює волонтером, виконує обов’язки класного керівника.

Із відгуків випускників: "Тетяна Павлівна прожила з нами  шкільні роки, вона робила разом із нами абсолютно все: разом з нами навчалась, ходила в походи, їздила в поїздки, допомагала ставити вистави, танцювала на балах. Звичайно, вона вміла і на місце поставити, якщо ми того потребували. Вона й зараз поряд з нами – радіє нашим успіхам, підтримує і співпереживає, коли нам важко".

Життєве кредо: Жити - не тужити, нікого не засуджувати, нікому не докучати, і всім моє шанування (Амвросій Оптинський).

Девіз: Головне – вибрати головне.

Хобі: Походи в безлюдні куточки нашого чудового світу

Інтереси: Класичні музика, балет, опера та живопис, некасове кіно, духовна література.

 

Підболячна Наталя Петрівна

Вихователь Центру розвитку дитини

Від редактора сайту: Наталя Петрівна - молодий, але дуже АІСТиний педагог. В її роботі на першому місці любов до дітей, вона є рушійною силою та опорою. З неймовірною швидкістю і вправністю Наталя Петрівна на практиці освоює систему Монтессорі, прекрасно проводить презентації матеріалів, заняття в кружку. Мама маленького аістятка, вона сповнена ентузіазму та оптимізму.

Відгуки батьків: «Наталя Петрівна завжди усміхнена та сонячна! Мені і самій приємно щоранку з нею зустрічатися, а дітлахи з неї, вибачте, взагалі злазити не бажають. Вона бере активну участь у всьому і завжди продумує незвичайні способи розважити та порадувати діточок!»

Дворніцька Оксана Олександрівна

Вихователь центру розвитку дитини

Оксана Олександрівна - випускниця ВДПУ, дипломований Монтессорі-педагог. Мама двох аістят!

Від редактора сайту: Оксана Олександрівна робить з дітьми пречудові творчі роботи, різноманітні, незвичні і в той же час доступні всім віковим категоріям. Прекрасна рукодільниця, яка прагне передати діткам свої вміння та навички, а головне захопленість творчістю і безмежну фантазію!

Відгуки батьків: «Діти обожнюють «тьотю Оксану»! Вона для них як друга мама, завжди лагідна, уважна, острівець спокою та умиротворення в хвилюючому морі дитячих емоцій.  Я спостерігала, як на прогулянці діточки час від часу підбігають до неї «підзарядитися»: обнімають, розмовляють, і біжать собі далі гратися».

Роздорожнюк Оксана Іванівна

Учитель географії

Учитель вищої категорії.

Закінчила Вінницький державний педагогічний інститут ім.М.Островського, природно-географічний факультет, 1992 року, в АІСТі з 2001 року.

Від редактора сайту: Хобі – спортивний, науковий та пізнавальний туризм. Кандидат в майстри спорту з туристичного багатоборства. Координатор діяльності школи в міжнародній молодіжній організації “Life-link”. Організатор шкільних походів, туристичних та екскурсійних поїздок. Працює над дисертаційним дослідженням на тему «Територіальна організація господарчого комплексу Поділля».

Пряма мова: «АІСТ» – найкраща можливість самореалізовуватись учителем і мамою.

Із відгуків випускників: Оксана Іванівна обожнює географію, розуміє її і відчуває. Мабуть, найлогічніший прояв цієї любові – її пристрасть до мандрів. Я пам’ятаю піші гірські походи, коли вона просто на ходу розповідала нам всеможливі цікаві факти про ту землю, по якій ми в той момент старанно топали, при цьому нам було цікаво, хоча її історії не були гумористичними чи гостросюжетними. Просто розповідала вона захоплено, щиро і ми слухали з відкритими ротами.

Костенко Валентина Михайлівна

Учитель фізичної культури.

Вчитель фізичної культури. Вчитель вищої категорії. працює з 1981 року, в АІСТі з 1998 року. Працює із дітьми всіх вікових категорії, починаючи із вихованців Центру розвитку дитини.

З відгуків випускників: Валентина Михайлівна – це просто потік бадьорості, оптимізму і спортивного духу! Вона – ідеальний вчитель фізкультури, мотивує і надихає на подвиги, такого вчителя сором підвести! І ми старались зі всіх сил. Її сяюча усмішка, сміх, який заражає, і лункий голос спонукали нас до зібраності та заряджали енергією на весь день! Добре пам’ятаю, як вона приїжджала до школи на велосипеді і ми поступово стали наслідувати її.

Із відгуків батьків: Валентина Михайлівна веде заняття у Центрі розвитку дитини. Я захоплююсь тим, як вона працює з малюками! Це просто дивовижно! Моя донечка після першого ж заняття вдома просила мене «Пограти в тьотю Михайлівну», малеча її просто обожнює. Дивовижно, яких успіхів їй вдається досягти. Я докладаю великих зусиль, щоб вмотивувати дитину на просту зарядку, а у Валентини Михайлівни вона встає на голову і навіть намагається робити місток!

Ломакіна Таісія Олександрівна

учитель початкових класів та естетичних дисциплін

Закінчила Республіканську художняю школу у  м. Києві.

Вищу освіту здобула у Вінницькому державному педагогічному університеті.

Пряма мова: В школу АІСТ я прийшла на педагогічну практику, коли навчалась  на 3 курсі університету,.. і залишилась працювати.

Атмосфера взаєморозуміння і підтримки, яка панує в школі, дає можливість дітям і учителям разом плідно працювати, робити те, що дійсно цікаво. Найперше, що я перейняла в АІСТиних педагогів – уміння підтримати дитину, навіть, якщо її успіхи ще дуже маленькі . А дітей, які вже чогось досягли – надихати на нові звершення. Дуже люблю різні АІСТині  проекти і занурення. Стараюсь їх підтримувати на своїх уроках.

Мені подобається те, що в АІСТі  мистецтво  вважається рівноправним з іншими шкільними науками і таким же необхідним для розвитку дитини.

Життєве кредо: Не чекайте дива, дивуйте самі!

Педагогічне кредо: Зробити прекрасне, добре, вічне зрозумілим для дітей.

На своїх уроках долучаю дітей до шедеврів світового мистецтва (образотворчого і музичного) - практично. Наскельний живопис первісних людей, ескізи давньогрецьких амфор, силуети «пушкінської» епохи, морські пейзажі у стилі Айвазовського, ілюстраціі до казки Пушкіна у стилі Білібіна,  химерні звірі у стилі Марії Приймаченко, великодні писанки та багато іншого поповнює особисту колекцію  кожного АІСТиного учня.

Шкільні виставки – наша жива традиція, де кожна дитяча робота – шедевр.

Хоббі та інтереси: Історія образотворчого мистецтва, музична література, живопис, орігамі, хендмейд, здоровий спосіб життя.

Люблю: своїх дітей, спортивні ігри з ними, пікніки та походи Ціную: доброту, порядність, професіоналізм 

Від редактора сайту: АІСТ памятає Таїсу Олександрівну тендітною студенткою. Вона залишилась такою ж тендітною - і  вже тричі АІСТина мама! Наш звязок все тіснішає: старша Аня - пятикласниця, середній Іван - навчається у Стартовій школі. І вона завжди поруч із дітьми:  у дні Ліцейського проекту, під час проекту, присвяченого Міжнародному дню води...

Калмикова Тамара Анатоліївна

Учителька англійської мови

Тамара Анатоліївна - основоположник системи ігрового навчання мовам з 2 років. Веде заняття в початковій школі та в Центрі розвитку дитини

Від редактора сайту: А ще Тамара Анатоліївна  дуже скромна людина, її бентежить слово  "основоположник".

"Я практик, я не теоретик"

 

Із спогадів Марії Мельничук, випускниці 2005 року

Тамара Анатоліївна

Ніколи не забуду як на уроках англійської мови ми співали пісню Еagles Hotel California — кожен раз коли чую її по радіо, згадую як ми розбирали її текст і співали всі разом :). А ще, на уроках англійської ми смажили сухарики на радіаторі опалення — які ж вони були смачнючі! Тамара Анатоліївна завжди щось в’язала і тихим веселим голосом нам розповідала нові теми. Уроки були більше схожі на приємне спілкування за чашечкою чаю. А на чай з піцою ми до Тамарочки Анатоліївни теж ходили! Десь в середній школі вона запросила весь клас до себе в гості і там ми приготували велитенську піцу і дивилися фільм про Джекі Чана. Гарні були часи!

Відео на YouTube

 

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=5B8qK1-js2o&feature=youtu.be[/embed]

Грязнова Лілія Станіславівна

Учитель англійської мови

Викладає з 1998 року, в АІСТі з 1999 року. Вчитель першої категорії.

Від редактора сайту: Лілія Станіславівна вперше з’явилась в школі у 1998 році як перекладач на міжнародній конференції IDEC, і підкорила АІСТ своєю чарівливістю, оптимізмом і професіоналізмом. Зараз Ліля Станіславівна мама двох АІСТят, класний керівник, викладач англійської мови. Учні Лілії Станіславівни успішно перекладають, читають художню літературу і пишуть власні твори англійською мовою. Одна з улюблених форм роботи - тематичні проекти.

Пряма мова: Моя мета - навчити дітей вчитись, постійно працювати над собою!

Із відгуків батьків: Ліля Станіславівна прекрасно знаходить спільну мову із дітьми будь-якого віку! Її харизма і віра в найкраще в дитині спонукають прислухуватись і дворічних малюків, і підлітків. Вона вміє зосереджувати на собі увагу дітей і робить це так природньо і невимушено, що не виникає жодних сумнівів - робота їй на радість. Діти це відчувають і йдуть за нею. Її заняття з малюками різноманітні та активні, але ненав’язливі. Вона завжди помічає, які пісні, ігри найбільше подобаються дітям і, коли вони втомлюються, повторює улюблений матеріал. Я з радістю довіряю їй свою доню і не сумніваюсь, що результат занять буде відмінним! Крім успішного академічного результату є й інша складова, яка мені до вподоби, – особистісне спілкування. Приємно усвідомлювати, що у моєї дитини буде надійний, вірний дорослий друг.

 

Вeклій Ірина Сергіївна

Бібліотекар, архіваріус, редактор сайту

Мельничук Валентина Петрівна

Вчитель початкових класів. Волонтер

Випускниця ВДПУ.

Викладає з 1986 року.

Гончарук Ольга Миколаївна

Вихователь Центру розвитку дитини

Амосова Євгенія Михайлівна

Режисер

Народилася 19.10.1937 року.

Закінчила Московський обласний педагогічний інститут, філологічний факультет (1955-1960), ДІТМ ім. Луначарського (зараз ДАТМ) за спеціальністю: "Російська філологія, німецька мова, театрознавство, режисура".

Стаж роботи - з 1968 року. В "АІСТі" - з 1994 року.

Режисер шкільного театру.

"Мої починання - КВК у Вінниці, всі свята в Центральному парку. В Вінницькому педінституті створила агітбригаду "Корчагинець", котра отримала звання "Народної". З агітбригадою об'їздила майже всю Україну, були в Тюменській області, Москві. На українських конкурсах студентських агітбригад здобували призи "За кращу режисуру", "За кращий сценарій" і т.д. У школі "АІСТ" за 14 років поставила 107 спектаклів, в яких були зайняті учні всіх класів, педагоги, батьки, випускники. Навесні 2003 року на обласному конкурсі театральних колективів учні 4-го класу, із спектаклем "Біда навчить", і 8-го класу, із спектаклем "12 місяців", зайняли перші місця в своїх вікових групах."

Беденко Марк Васильович

Вчитель математики, логіки

Народився в 1956 році

Закінчив МДУ ім. Ломоносова, КДУ ім. Шевченка.

Стаж роботи - з 1992 року. В "АІСТі" - з 1992 року.

Учитель математики та розвивальних ігор.

Автор більше 100 посібників (6 підручників), в основному з математики для молодшої школи. А також науково-популярних книг з історії науки та техніки, економіки і бізнесу.Співпрацює з видавництвом України та Росії.

В "АІСТі" - тому що це найбільш творча педагогічна тусовка в світі.

Білецька Лариса Володимирівна

Учитель музикування

Костенко Олександр Іванович

Учитель фізичної культури

Савельєва Олена Миколаївна

Учитель початкових класів.

Бєлін Олег Ігорович

Учитель англійської мови.

Ткачук Тарас Павлович

Учитель української мови та літератури.

Закінчив Вінницький державний педагогічний інститут.

Учитель української мови та літератури.

Стаж в "АІСТі" - з 1995 р.

З 2000 року - викладач Вінницьких підготовчих курсів Київського міжнародного університету. З 2007 року - асистент кафедри педагогіки Вінницького ДПУ. Автор робочих зошитів, довідників з української мови для учнів 6-11 класів та абітурієнтів.

Балтремус Катерина Анатоліївна

Учитель біології

Закінчила Вінницький державний педагогічний інститут, вчитель географії та біології, доцент.

Викладає з 1988 року, в АІСТі з 1990 року.

Від редактора сайту: Виховала багато поколінь призерів та переможців міських та обласних олімпіад. Завдяки Катерині Анатоліївні багато випускників АІСТа пов'язують з біологією свою подальшу долю і кар'єру. Разом з учнями подарувала школі зимовий сад.

З відгуків випускників: Катерина Анатоліївна - вчитель, за яким ми пішли б на край світу і вивчили б все, що завгодно! Вона вела нас на Олімпіаду, як на вирішальний бій: у себе вдома влаштовувала "штаб-квартиру нашого біологічного батальйону", озброювала знаннями до зубів, вчила захищати свою роботу на апеляціях. І, звичайно, після такого, ми не сміли вдарити в бруд обличчям, поверталися з перемогою! Завдяки їй я поступила на факултет Молекулярної і Біологічної Фізики МФТІ, а моя сестра на Біологічний Факультет МДУ. До цього часу на Різдво їздимо колядувати до нашої милої тітки Каті. Дуже сподіваюся, що моїм дітям колись пощастить вчитися у неї!

Синіцин Володимир Михайлович

Учитель культурології

Синіцин Володимир Михайлович

Дух школи

Створення духовного світу школи “АІСТ” на самому початку її існування, і те, що відбувається щодня, найбільш відчутно можна спостерігати у молодшій за віком її частині, яка вражає щирістю відносин, відкритістю почуттів, взаємною повагою та мудрістю вчинків. І якщо десь існує педагогічний рай, то він саме тут. В цьому неважко переконатись, спостерігаючи щасливі обличчя дітей, заспокоєну посімшку батьків, уважний, зосереджено-проникливий ласкавий погляд вчителя. Саме тут у максимальній повноті втілюється найважливіший принцип “Великої дидактики” Я.А. Коменського – принцип природовідповідності навчаючого середовища, яке часом нагадує бадьоро-галасливий, але надзвичайно працьовитий рій.

Рій, як відомо, це сім’я, що є оптимальною цілісною моделлю поєднання зусиль усіх її членів. Сімейна школа “АІСТ” – це спроба створити руками дітей, батьків та вчителів учбовий заклад, орієнтований перш за все на збереження скарбів та відродження самої органічної складової навчально-виховного процесу – традиційної, глибоко народної, суто сімейної педагогіки, унікальна природність якої лежить насамперед у площині відповідності духу людини. Саме потреба відродження духовного середовища сімейної школи зумовила необхідність суттєвого повороту сучасної педагогіки до невичерпних джерел духовної культури нашого народу.

Таким чином, будь-яка людина у школі сприймається як носій певних культурних цінностей. Загальнолюдську суттєвість особистостей втілює її ім’я. В нашій школі діти знають про духовне значення своїх імен: Олександр – захисник, Микола – переможець народів, Катерина – завжди чиста, Анастасія – воскресіння та ін.

Духовній культурі нашого народу з часів рівноапостольного володимира притаманні такі невід’ємні властивості як контрастність та календарність природи її існування. Постійність духовних зусиль зберіглась до нашого часу у традиції починати всіляку добру справу з молитви. Тому, для усіх бажаючих, заняття у школі розпочинаються ранковою молитвою. Крім молитв старослов’янською мовою, що беруть початок з ІХ століття від Кирила та Мефодія, діти співають грецькою, що зберігла традиції візантійського духовного співу періоду хрещення Київської Русі. Українською мовою звучать подільські народні молитви, колядки, щедрівки та ін. Відновлена у шкільному репертуарі і молитва класика світової та вітчизняної музичної культури М.В. Лисенка, яку до революції співали у школах України. Особлива увага приділяється співу українських народних духовних кантів, серед яких і нещодавно відтворений на базі шкільного кабінету культурології музичний варіант перекладу 1-го псалма царя Давида з “Кобзаря” Т.Г. Шевченка. Півтора століття тому було надруковано перше видання цієї перлини світової культури. Майже третина цієї унікальної книги містить переклади українською мовою псалмів царя Давида – одного з засновників цього жанру духовної поезії, що існує вже понад три тисячі років. перший псалом, що пропонується вашої увазі, є своєрідним “Символом віри” часів Старого заповіту. Як відомо, до Різдва Христова псалми співались із супроводом псалтирі або інших музичних інструментів того часу. В слов’янській традиції вони збереглись у сольному та хоровому вигляді. У своєму перекладі поет свідомо звертається до витоків народної духовної поезії, пам’яток якої чимало містить, наприклад, літературна спадщина Г.С. Сковороди. Цією ж ідеєю проникнуте і музичне відтворення псалму, для чого відібрані найбільш властиві цьому жанру пісенні інтонації.

Велике значення має сьогодні повернення скарбів духовної культури у школу. Партитура псалму передбачає можливість сольного виконання (верхній голос) або дво- (два вернії голоси) чи триголосном дитячим хором. Отже, запрошуємо усіх бажаючих до дивовіжного світу духовного співу.

 

 

Немирова Олена Вадимівна

Вихователь Центру розвитку дитини

Випускниця Вінницького державного педагогічного інституту.

Викладає з 1986, в АІСТі - з 1998 року.

Від редактора сайту: Олена Вадимівна - дипломований Монтессорі-педагог (Диплом Українського Монтессорі Центру, Всеукраїнської асоціації Монтессорі, 2005 рік), має великий досвід роботи як з дітьми від 3 до 6 років, так і з тодлерами.

Пряма мова: Ціную АІСТ за те, що він дає можливість самовдосконалення, творчості, співпраці. Вабить дух альтруїзму, толерантності, гуманного ставлення до дитини.

Педагогічне кредо: Любити жити! Дарувати і отримувати радість від усього, чим займаєшся.

З відгуків батьків: Олена Вадимівна, безумовно, педагог найвищого рівня і з величезним досвідом. Цей професіоналізм дуже відчувається з самого початку. Вона першим же поглядом "діагностує" труднощі і безпомилково бачить захоплення і сильні сторони дитини. Я познайомила з нею свою дочку у віці 1,5 років, вже тоді Олена Вадимівна припустила в її характері риси, про які я ще й не здогадувалася, а вони дійсно з часом розкрилися. Олена Вадимівна допомагає мені розвивати дитину як інтелектуально, так і емоційно, і соціально, направляє мою батьківську активність у потрібне русло, радить, з чим варто поквапитися, а з чим краще почекати, де проявити наполегливість, а де ні в якому разі не тиснути. Я повністю довіряю її думці, і це дуже додає мені впевненості.

Салабай Лідія Серафимівна

Учитель математики

Учитель вищої категорії, старший учитель.

Випускниця Вінницького державного педагогічного інституту.

Викладає з 1964 року, в АІСТі з 2005 року.

Від редактора сайту: Лідія Серафимівна любить математику і тих, кому її викладає, вона завжди сповнена оптимізму, мудра і делікатна. Вражає багатою вишуканої мовою і талантом складати вірші.

Пряма мова: Я вважаю АІСТ школою радості і успіху, де кожному затишно і комфортно, де вчитель пам'ятає, як був учнем, а учень - що його чекає доросле життя.

П’яст Наталія Йосипівна

Учитель української мови та літератури

Учитель вищої категорії. Вчитель-методист. Кандидат філологічних наук.

Випускниця ВДПУ, працює вчителем з 1995 року, в АІСТі з 1996 року.

Від редактора сайту: Наталія Йосипівна професіонал найвищого рівня, майстерно готує випускників до ЗНО, щиро залюблена в українську літературу, матеріал подає структуровано і, водночас, емоційно.

Педагогічне кредо: Найкращий день - сьогодні!

З відгуків випускників: Наталію Йосипівну я щиро поважаю і була б щаслива вже тепер, дорослою, назвати цю людину своїм другом. Вона була для мене взірцем для наслідування. Цілеспрямована, мудра, сильна, справжній професіонал, обожнює те, чим займається. Більш яскраву, емоційну і в той же час бездоганно чисту і безмежно надійну людину мені не доводилось зустрічати більше ніде!

Із спогадів Марії Мельничук, випускниці 2005 року

Наталя Йосипівна

Це ж моя класна мама! Мабуть немає в школі веселішого і яскравішого вчителя (тьотю Катю, не ображайся! ;)) Ми всім класом називали її лише Наталкою, ніколи не ображалися на її зауваження, тому що вона завжди оцінювала нас по-честному. Одні з найкращих спогадів — як ми усім класом готували спектаклі, їздили у подорожі країною, ходили на екскурсії… В 10 класі ми поїхали в Карпати, але так сталося, що перед тим там пройшла буря і в корпусі, де ми зупинилися, не було світла і гарячої води. Наталя Йосипівна нас тільки підбадьорювала і придумала цікаві розваги, щоб ми не скиглили і згадували подорож з теплотою. Також Наталя Йосипівна нас підтримала, коли ми захотіли в 11 класі розмалювати парти в різні кольори. Нам дозволили самим придбати фарби і намалювати те, що нам хочеться. Наприклад, в мене з подругою Мілкою парта була в стилі шоколада «Міlka» фіолетова в плямки :).