Школа АІСТ здійснила близько 350 походів: це і піші походи (як рівнинні, так і гірські), і річкові сплави на катамаранах, байдарках, каяках, спортивні маршрути у печерах, освоєння гірськолижного спорту. Туризм навчає, тренує, об’єднує, готує до спортивних змагань і складних життєвих несподіванок.

Як яскраво закінчити шкільний навчальний рік? Проводьте Шкільні Олімпійські ігри. Нам це подобається. В цьому загальношкільному проекті 4 напрямки: інтелектуальний, спортивно-туристичний, творчий та соціальний. Організатори Шкільних Олімпійських ігор – учителі та учні 10 класу. Команди школярів протягом 2 тижнів веселим марафоном змагань, презентацій, конкурсних випробувань наближаються до фінішу, де на них чекають нагороди.

Свято Останнього дзвоника закінчується традиційним і довгоочікуваним футбольним матчем між випускниками та педагогами школи.

Спортивне життя в альтернативній школі розпочалось альтернативно. Відбулося це у 1991 році на Міжнародному фестивалі інноваційних шкіл, тоді тенісний стіл познайомив нас із Джеррі Мінцом! А уже через місяць розпочався перший тенісний турнір у школі. І з тих пір звук тенісного м’ячика супроводжує АІСТине життя.

Сергій Степаненко і Артем Хлапов (Перші випускники, 1994 року) були організаторами спортивного життя школи. За 4 роки їх роботи було проведено 245 тенісних турнірів, в рамках яких було зіграно 3389 матчів, їхніми учасниками стали 112 чоловік (на той час майже усі учителі та учні школи!).

У 1995 році дитяча команда «АІСТа» ризикнула взяти участь у змаганнях із шахів та одразу заявила про себе перемогою у вінницькому турнірі. Ця перемога дала величезний поштовх: до школи прийшли кваліфіковані тренери. У 2004 році на шкільному чемпіонаті грало одночасно 52 гравці.

Види туризму:
1. Пішохідний (осінь, літо, всі бажаючі) степеневі походи по Вінницькій області, походи вихідного дня, категорійні походи по пішохідним маршрутам Карпат, Криму.

2. Гірський (літо, турклуб школи) ознайомлення з гірськими системами Східних Карпат, Західних Судет, Кримських гір, Татр. Сходження на вершини, комплексна практика.

3. Водний (весна, літо, старшокласники, випускники) щорічні походи на катамаранах за маршрутом Тиврів – Печера (80км), Тиврів– Райгород (168 км.).

4. Спелеотуризм (зима, весна, всі бажаючі) подорожі горизонтальними печерами Поділля – Млинки, Попелюшка, Атлантида.
5. Спортивний (протягом року, турклуб школи) участь у обласних і регіональних змаганнях з техніки пішохідного туризму.
6. Науковий –(вибірково з різних класів) комплексна наукова практика з елементами дослідницької роботи у заповідних місцях України (Швацький національний парк, Канівський природний заповідник, біосферний заповідник «Дунайські плавні»).
7. Гірськолижний спорт –(середня школа з батьками, старшокласники, випускники) щорічне навчання і відпочинок на гірськолижних курортах Українських Карпат.
8. Археологічний – (вибірково з різних класів)участь у розкопках в історико-культурних заповідниках Буші (Вінницька обл.), Легедзино (Черкаська обл.).
9. Екскурсійний (на протязі року всі класи) ознайомлення з історико-культурною спадщиною нашого народу, мальовничими куточками України.
10. Велосипедний (на протязі року, всі бажаючі) маршрутами Вінницької області.
11. Міжнародний (вибірково з різних класів) участь у міжнародних форумах, конференціях, програмах обміну, фестивалях тощо.