Навчально-виховний комплекс «Школа АІСТ»:

Центр розвитку дитини – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Школа заснована 28 серпня 1990 року.

Засновники школи — ініціативна група батьків, трансформована в подальшому в Попечительську раду (з 2012 року — Рада засновників) школи.

Перша в Україні приватна сімейна школа (м. Вінниця).

Випускники приватної сімейної школа АІСТ отримують атестат зрілості державного зразка. Школа вчиться в одну зміну. Середня кількість учнів у класах приватної школи АІСТ становить 10-20 дітей. Учбовий рік розділено на 5 квінт.
Тих, хто шукає приватний дитячий садочок у Вінниці, АІСТ запрошує у Центр розвитку дитини з елементами системи Монтессорі. До приватного дитячого садочку АІСТ у Вінниці приймаються діти з 3 років. У садочку також проводяться заняття англійською мовою та елементарним музикуванням за системою Л. Виноградова.

Приватна школа «АІСТ» у Вінниці є Асоційованою школою ЮНЕСКО.

Адміністрація школи

Голова Ради засновників школи, директор НВК «Школа АІСТ» — Любов Костянтинівна Степаненко

Директор-розпорядник НВК «Школа АІСТ» — Ігор Йосипович Казьмірук

Заступник директора з навчально-виховної роботи — Ірина Михайлівна Кандаурова

ПРИНЦИПИ ТА КОНЦЕПЦІЯ

Головні принципи: свобода, гуманність, природовідповідність, індивідуалізація.

Основні педагогічні засоби: сімейна атмосфера школи, пізнання, творчість, мистецтво, спорт, туризм, активна діяльність, спрямована на добро та красу.

Критерії педагогічної успішності: стан дітей, учителів, батьків.

Життя школи динамічне і формується творчими зусиллями усіх дітей, учителів, батьків.

Мета школи: створення умов для повної самореалізації кожної дитини, учителя, батька, для повноцінного проживання на усіх етапах життя.

Кожен учитель “АІСТа” вільно приймає педагогічне кредо школи:

  1. “Спочатку любити – потім учити” (Я.А. Коменський)
  2. Приймати дитину такою, якою вона є, щоб допомогти їй направити творчий потенціал у конструктивне русло.
  3. Визнавати право дитини на помилку.
  4. Допомагати дитині діяти самостійно
  5. Пізнавати себе і вдосконалюватись.

Любов Костянтинівна Степаненко

“Поява школи викликана нашим бажанням учити дітей комплексно, не поспішаючи. Вчити так, коли педагог апелює не лише до розуму учнів, а й до їхньої духовності, фантазії, образного пізнання навколишнього світу, сіє зерно практичних навичок.”

(з інтерв’ю кореспонденту газети “Вінницька правда” від 16 травня 1991 року).

Структура учбового процесу

Школа працює в одну зміну. Навчальний рік розділений на 5 квінт. Центр розвитку дитини (дитячий садочок) працює з 8 до 18, є можливість відвідування садочка тільки у першій половині дня (до 13:00)

Центр розвитку дитини працює цілий рік з єдиною перервою на 2 тижні.

Організаційна структура

У школі практикується демократизація процесу управління (співпраця, аналіз, колективна відповідальність).

За таким принципом працюють наступні структури:

  • Рада засновників
  • Рада директорів
  • Учительська колегія
  • Команди класів
  • Творчі проєктні команди
  • Рада батьків

Ми разом робимо спільну справу — вчимося, розвиваємося, ростемо. Бо кожному з нас є чому повчитись одне в одного! Принцип сімейності має на увазі взаємодію трьох груп рівноправних учасників: