Навчально-виховний комплекс «Школа АІСТ»:
Центр розвитку дитини – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Школа заснована 28 серпня 1990 року.
Засновники школи — ініціативна група батьків, трансформована в подальшому в Попечительську раду (з 2012 року — Рада засновників) школи.
Перша в Україні приватна сімейна школа (м. Вінниця).
Випускники приватної сімейної школа АІСТ отримують атестат зрілості державного зразка. Школа вчиться в одну зміну. Середня кількість учнів у класах приватної школи АІСТ становить 10-20 дітей. Учбовий рік розділено на 5 квінт.
Тих, хто шукає приватний дитячий садочок у Вінниці, АІСТ запрошує у Центр розвитку дитини з елементами системи Монтессорі. До приватного дитячого садочку АІСТ у Вінниці приймаються діти з 3 років. У садочку також проводяться заняття англійською мовою та елементарним музикуванням за системою Л. Виноградова.
Приватна школа «АІСТ» у Вінниці є Асоційованою школою ЮНЕСКО.
Адміністрація школи
Голова Ради засновників школи, директор НВК «Школа АІСТ» — Любов Костянтинівна Степаненко
Директор-розпорядник НВК «Школа АІСТ» — Ігор Йосипович Казьмірук
Заступник директора з навчально-виховної роботи — Ірина Михайлівна Кандаурова
ПРИНЦИПИ ТА КОНЦЕПЦІЯ
Головні принципи: свобода, гуманність, природовідповідність, індивідуалізація.
Основні педагогічні засоби: сімейна атмосфера школи, пізнання, творчість, мистецтво, спорт, туризм, активна діяльність, спрямована на добро та красу.
Критерії педагогічної успішності: стан дітей, учителів, батьків.
Життя школи динамічне і формується творчими зусиллями усіх дітей, учителів, батьків.
Мета школи: створення умов для повної самореалізації кожної дитини, учителя, батька, для повноцінного проживання на усіх етапах життя.
Кожен учитель “АІСТа” вільно приймає педагогічне кредо школи:
- “Спочатку любити – потім учити” (Я.А. Коменський)
- Приймати дитину такою, якою вона є, щоб допомогти їй направити творчий потенціал у конструктивне русло.
- Визнавати право дитини на помилку.
- Допомагати дитині діяти самостійно
- Пізнавати себе і вдосконалюватись.
Любов Костянтинівна Степаненко
“Поява школи викликана нашим бажанням учити дітей комплексно, не поспішаючи. Вчити так, коли педагог апелює не лише до розуму учнів, а й до їхньої духовності, фантазії, образного пізнання навколишнього світу, сіє зерно практичних навичок.”
(з інтерв’ю кореспонденту газети “Вінницька правда” від 16 травня 1991 року).
Структура учбового процесу
Школа працює в одну зміну. Навчальний рік розділений на 5 квінт. Центр розвитку дитини (дитячий садочок) працює з 8 до 18, є можливість відвідування садочка тільки у першій половині дня (до 13:00)
Центр розвитку дитини працює цілий рік з єдиною перервою на 2 тижні.
Організаційна структура
У школі практикується демократизація процесу управління (співпраця, аналіз, колективна відповідальність).
За таким принципом працюють наступні структури:
- Рада засновників
- Рада директорів
- Учительська колегія
- Команди класів
- Творчі проєктні команди
- Рада батьків
Ми разом робимо спільну справу — вчимося, розвиваємося, ростемо. Бо кожному з нас є чому повчитись одне в одного! Принцип сімейності має на увазі взаємодію трьох груп рівноправних учасників: